ΚΕΠΚΑ: 5.908 ερωτήματα, 278.979,75 ευρώ ωφέλεια

- in ΓΥΝΑΙΚΑ
86

Συνεχίζει δυναμικά το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

Από το σύνολο των 5.908 ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών, μόνο το 24% κατατέθηκε, από μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. Το υπόλοιπο 76% κατατέθηκε, από καταναλωτές, που «ανακάλυψαν» το ΚΕ.Π.ΚΑ., όταν είχαν προσωπικό πρόβλημα, το χρησιμοποίησαν, για συμβουλές, αλλά δεν ενδιαφέρθηκαν να το στηρίξουν, με το να γίνουν μέλη.

Το 88,30% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές.

86 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών, ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές, ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της Πολιτείας, ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών.

1 καταγγελία παραπέμφθηκε, στην Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού Δήμου Θεσσαλονίκης και κερδήθηκε, υπέρ του καταναλωτή.

Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 278.979,75 ευρώ. Αναλυτικά από:

• Χρέη που διαγράφηκαν, σε υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με βάση αποφάσεις Ειρηνοδικείου: 159.907,43 ευρώ

• Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 52.553,48 ευρώ

• Αποζημίωση για ελαττωματικά προϊόντα: 30.349,64 ευρώ

• Επιστροφές από καταβαλλόμενα ποσά, φόρου β’ κατοικίας (Χαράτσι Β΄κατοικίας στη Χαλκιδική): 6.742,98 ευρώ

• Αποζημίωση από ΔΕΗ: 6.600 ευρώ

• Επιστροφές από παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές : 5.000 ευρώ

• Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 3.672,48

• Αποζημιώσεις, από τουριστικές υπηρεσίες: 3.409,78 ευρώ

You may also like

Versace: Eros το must have του καλοκαιριού

Γλυκό, αέρινο, καλοκαιρινό… Το άρωμα Eros του γνωστού